lördag 20 september 2008

Ååååh, äntligen!

Vi har nu flyttat in och vi stortrivs!
Bäddsoffan har kommit.
Vi är nöjda med det urval av möbler vi gjorde från huset.
Lite nytt blir det ändå. Sängbord Helmer från IKEA och ett norskt duntäcke i storleken 200x210. Nu fattar jag varför det var halva priset!
Mina gamla kära möbler. Överhyllan har jag fått från Dötsi på 80-talet. Min pappa byggde på den med sockel och målade antikvitt. Fanns i Klebers rum när han var liten. Byrån har min pappa fyndat och målat ungefär vid samma tid. Jag har övat handduksvikning (och tshirt-vikning) med hjälp av instruktionsfilmer på Internet!

3 kommentarer:

sandybay sa...

Finally!!! Det ser tjusfullt ut och vi längtar efter att se det IRL.
Love all!

Unknown sa...

gaaah!
Vilket ställe... grrrraoow!
Det ser wuuuunderbar ut och jag längtar efter att slagga på den däringa bäddsoffan efter en blöt kväll (då snackar jag inte ut-och-traska-utan-gummistävlar-blöt utan blöööt!)

Anonym sa...

Hej mamma, du bor fint.