tisdag 23 december 2008

Nu är det jul igen...

Dukat, dan före dopparedan.

Duken från IKEA, typ 1988

Terry klädde granen, ovanligt sent i år, Påmm-Fritz och jag satt i soffan och hejade.


Vit julstjärna från Blomsterlandet i Nacka



Plastprismorna dekorerade med äkta buxbom från torghandlaren på Rysstorget




Här blev det lite stökigt. Jag måste göra nåt åt det här!





Sänggavlar i julskrud.






Byrån i sovrummet.







Jag avslutar min inredningsblogg med att visa mina 76 kvm i julpyntat skick. Det var länge sen jag skrev nåt och mitt inredningsintresse är kvar men lite för långsamt för att få ha en egen blogg. Titta istället på





det får räcka.









3 kommentarer:

Unknown sa...

jag blir så ledsen att det sipprar en tår över att höra men jag accepterar naturligtvis utan att skriva insändare till kusin. Jag får lov att tacka för den här tiden, det har varit underbart!

Vilken julskrud, helt underbar, kan hända är den vita granen det vackraste jag någonsin sett!

Katten sa...

Vilken öm avslutning- Tack min allra trognaste kommentatör.

Anonym sa...

Nej, julen vara väl till påska... Kram Lena